Jul 20, 2011

FIRST ATTEMPT

5 jam aku naik bas harini dihiasi dengan bunyi bising budak kecik di sebelah. Baru dua tahun lebih kot tapi sumpah banyak bunyi. Comellah jugak sebab ikut muka ayahnya yang macam Enrique Iglesias. Siriusli aku tak pedulik pun kau comel ke tak sebab kau bising sepanjang jalan selama lima jam tanpa henti tu buat aku mampu sengih kambing je kat bapak kau. Nasib baik ayah kau hensem. Aku rasa macam nak stapler mulut budak tu tapi bila dia asyik bising lagi terus terbit perasaan nak tikam tikam dia sampai pengsan lepastu bila dah sampai Kajang baru hidupkan dia balik.

Bila dah dia bising sangat, masuk jam keenam dia buat bunyi, Abang Hensem Enrique Iglesias terus ambil peluk peluk cium anak dia. Aku yang kat sebelah dok tengok ni terus Anyonyonyo comey aihh penyayang betoi bapak dia. Lepastu lepastu budak tu mengekek gelak lagi berdabel dabel aku Anyonyonyo. Okay fine bunyi macam cacat tapi kaaann sirius comel bila aku buat bunyi tu. Nomnom.

Perbuatan tidak senonoh kanak kanak memang harus dimaafkan apabila kecomelan mereka mengatasi segalanya. Kecuali Mia. Dia dah merampas kedudukan aku dihati B. Kill Mia. Memanglah kau comel but sampai merobek hati aku ini so sila pergi punggai kepala sendiri. Go die.

No comments: