Jul 21, 2011

BIG BREAKFAST

Mulut asyik mengunyah sahaja sepanjang disini. Bulat laaah. Nasib baik cuma sampai Ahad ni aku melepek kat rumah Fiza. Untuk dinner tadi aku plan nak buat sambal tumis udang dengan petai. Puaslah pusing Bangi-Kajang. Petai tak ada. Orang Bangi-Kajang ni memang tak makan petai ke? Fiza cakap tunggu pasar malam Sabtu ni maybe ada petai kot. So boleh continue dengan plan nak buat sambal tumis petai dengan udang. Dinner tadi cuma masak sambal tumis udang dengan paprik. Nak petai jugak *Sigh*

Ouhh Sabtu ni nak panjat Broga tapi takcukup kaki. Plan asal macam ramai sangat nak ikut tapi last last macam tinggal kami bertiga sahaja. So sesiapa yang nak panjat Broga sekali dan beramah mesra dengan saya, silalah hubungi saya. Saya juga akan sediakan makaroni bakar dengan lebihan keju dan tomato sebagai sarapan kita pada pagi itu.

Saya seorang yang caring. Saya akan pastikan awak makan dengan secukupnya pada pagi itu. Kalau hubungan kita berpanjangan, saya boleh jaga awak sepanjang hayat ;)

10 comments:

Unknown said...

rancangan ke broga ni cambest... tapi tak free pulak.......

hantu petai ke rupenye....heh

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Hehe. Petai sedaplah. Baru Melayu.

Saya dah selamat sampai pon awak. Next time boleh plan naik sekali :)

Unknown said...

tulah..baru melayu kan...

ha cantek gak tu..bleh plan naik skali..dekat dengan broga pun tak penah nak pi naik sane..takde member... heh

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Awak bukan duduk Klang ke? Bila masa pindah ke Semenyih? -.-

Unknown said...

Dekat jugak le tu..stengah jam ke 45 minit...
Mean dok slangor pon takpenah pi.... Heh

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Kan? Takbanyak berjalan kot awakni. Kalau tengok meter counter awak mesti takjauh. Ngee.

Unknown said...

hehe..nak jalan poket kurang isi....
bile dah isi mase pulak kurang... ehehe....

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Okay okay. Mari kita plan untuk awal tahun depan. Make sure poket awak tebal. Hoho.

Unknown said...

okay..cadangan yang bagos..... hehe....kene keje kuat sikit la camni... :)

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Tadek maknenye. I survived with only 200 je kat Kajang. Plus kamu yang memang dah menetap kat Selangor tu, 100 dah cukup. Ghahhhhha.