Apr 25, 2011

HERE COMES THE BOMBSHELL

Esok ada paper Puan Wang. Nota masih bertaburan di atas katilku yang cantik empuk dan berseri. Tak ada nafsu nak baca memandangkan notes tu tak hot mana pon dan buat aku pening kepala lagi ada lah.

Manusia masing masing ada perangai pelik. #Aku jenis yang suka baca semua benda pada bukan waktu ia perlu dibaca. Masa dalam Tingkatan 1 aku dah rajin belek buku Sejarah Tingkatan 4. Tapi bila dah masuk Tingkatan 4 macam haram tanak baca buku. Nasib baik aku dah cover the whole chapters masa Tingkatan 1 dulu, tak adalah terkial kial nak skor untuk SPM.

Dan kebetulan sekarang hati aku perlukan pil khayal untuk bawa aku ketingkat tinggi fasa pemulihan jiwa dan aku selalulah lepak kat Terfaktab. Entah camana aku boleh layan semua ni sedangkan before this takrasa nak baca pon. Well maybe sebab dulu rasa yakin sangat dengan kisah cinta sendiri padahal tak kemana jugak.

Kenapalah nota nota YKT 111 tu bukan nota nota daripada Mr. K? Ouhh hancus kepala aku nak hafal segala bagai tu. *Pengsan*

2 comments:

iekah said...

gud gud luck !

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Thank thank you ! And you too !