Sep 1, 2012

AMONG ALL THE SUPERPEOPLE

Raya tahun ni kami melawat Miktang. Miktang dah jadi pelupa. Kalau tanya doktor dia akan beritahu itu Alzheimer. 

Aku tak nak mak ayah jadi macam tu. Aku nak mak ayah ingat kami forever. Jadi aku suruh mak ayah main Sudoku walau sampai sekarang mak ayah tak beli buku Sudoku pon. So aku suruh mak ayah buat banyak aktiviti otak untuk kuatkan ingatan.

Sebab family aku awesome. Ayah paling kelakar. Aku pernah rasa nak drag kawan kawan aku duduk sekali sebab family aku sangat kelakar. Kami akan gelak most of the time bila berkumpul. Gelakkan hal yang entah apa apa. Lalu aku rasa orang lain patut cemburu dengan aktiviti family aku.

Aku tak nak family aku hilang macam tu semata mata. Sebab tak ingat. Sebab lupa. 

Aku takut, kalau aku yang lupa dulu.

No comments: