Aug 13, 2011

NOMNOMNOM PLEASE


You all tahu tak sekarang ni femes dengan macarons and pavlova?

Aku tak tahu pun benda apa tu so aku pakailah khidmat gugel and it turns out to be type of dessert. Tadaa ! K fine sebenarnya kau dah tahu kan. Aku je yang macam outdated sebab kat rumah aku yang diisi dengan orang orang berjiwa tradisional, kami makan kuih tako, che mek molek, keria dan kodok.

Neway, few years back memang femes gilaa dengan cupcake. Mana mana pergi semua nak order cupcakes and dah macam something yang wajib ada untuk acara makan makan sebab cupcakes comel dan praktikal, lah kot. Aku cuma suka tengok cupcakes, tapi tak berapa nak makan. Bersepah sangat topping dia lepastu susah nak telan. Aku rasa macam sekali kau telan, beribu kalori masuk dalam perut. Itu baru satu portion. Cuba kira berapa banyak kau makan. Plus, kesianlah orang yang design topping tu. Berpenat lelah dia buat sedap sedap kau telan eh.

Kesimpulannya, my incoming birthday nanti kau bagi jelah kek. Senang aku nak telan tanpa segan silu. Aku juga tanpa rasa bersalah telah request t-shirt daripada pria jomblo keluaran Besut. Aku tahu kau nak gaji dah kan? *senyum lebar*

3 comments:

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

mahal lor macaron nie..nak makan mesti sayang sangat..ha3...

zahra. said...

Macaron is so so so sweeeeeeet.

You may get sweet-pee afterward.

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Qila-- Sebabtu nak try buat. Suwit tak I? Auww.


Yayat-- Matilah makan benda ni -.-