Aug 2, 2011

I CAN SEE YOU DOWN THERE PEEPS

Ogayhh mari kita post-mortem kembara ke Broga edisi pertama. Rasanya dah dua minggu kot aku kesana but now baru nak update gambar sebab baru dapat daripada Firdaus Ibrahim semalam. Semalam ye tuan tuan dan puan puan. Rasanya dah berjanggut aku tunggu email tu dari dia tapi semalam baru dapat. Sokaylah, janji you ada effort untuk sent all the awesome pics and vid. Kudos bro.

 
Ha ni masa mula mula sampai memang aku santap air habis habisan lah kan. Actually before sampai puncak pun dah satu botol air mineral tumpas ditanganku. Takcampur lagi kiraan isipadu Revive dalam perut.

Firdaus Ibrahim gelakkan aku nak bergambar pose cenggini. Cehh kau apa tawu seni. Grr.



Aku rasa among kami berempat seluar aku paling menampakkan kesungguhan sebab penuh dengan tanah. Kau taw tanah kat Broga tu macam berdebu ditambah pulak dengan aku pakai kasut Crocs ciplak yang memang dah tak ada bunga ditapaknya maka haruslah aku memanjat macam monkey kan. Takpernah pernah aku panjat bukit sampai berpeluh tahap dewa. Boleh rasa taw peluh memercik di dahi dan jatuh berguguran ke wajah. And ouhh siriusli I need a really good pair of shoes next time. Tadeklah bila dah sampai bawah terus rasa macam nak cabut kaki sangat.

Gambar dengan Abang Nabil Wow. Kau nampak je tangan dia macam menggatal peluk aku dengan Fiza Rahman dari belakang but tak pegang pun. Nak mampus pegang anak dara orang?

Congrats-kiss sebab kita berjaya jugak naik sana. Kau jugak yang mintak kan so jangan nak buat muka geli geli aah.


Untunglaaa orang ada bf boleh panjat bukit sekali enn. Mula mula kau peluk aku lepastu kau cari laki kau balik. Sentap taw sentap.



Upacara penutup, buat muka paling indah untuk tatapan semua. Nyuuuuuuuu !

Here's the Nottingham City. I dah tawan pun untuk tatapan you alls.

Team kali ini cuma kami berempat. Itupun mula mula macam ramailah sangat kan nak ikut. Ariff lah, Rashid lah, Iekah lah. Yayat pun mungkin masuk dalam list kalau dia berani langgar pantang Mummy Shaby. Hehh. Sokay, next time boleh plan betul betul. Broga was not really breathtaking that morning since puncaknya dah dibakar sebabtu kau boleh nampak rumput dia ala ala hidup segan mati tak mahu. Ibarat mencurah air kedaun keladi.

Tahun depan dah cantik kot. Sid, make sure jadual kau clear next year.

9 comments:

Unknown said...

wah dah kene book...
nak gi nanti kene gitau awal2 tahu....

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Tiga bulan awal akan ku booking kau. Maka bersedialah.

Unknown said...

akan ku persiapkan diri ku untuk itu... cheh...

Unknown said...

wah, sampai gak ko kat broga kan?
aku da 3 kali da pegi, kalo nak pegi lagi maybe kena tunggu lg 5-6 tahun sebab takut bosan dengan broga. LOL

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Sid. duit kene lebih. Haha.


Epul-- Kau eksen dengan aku eh. Benci kau.

Unknown said...

kene menabung lah nampaknye....~
:)

iekah said...

mula mula rasa tak sanggup nk baca entry ni. nasib nama aku ada.

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Sid,panjat bukit takpakai duit lah --"


Iekah, saja letak nama hang. Lebih kepada terpaksa actually.

Unknown said...

ada point....hum.....