May 7, 2011

BETTER OFF

Dalam banyak banyak kategori perempuan kat dunia ni, aku termasuk dalam kategori Gadis Comel Tapi Selekeh Sikit. Bukak almari aku and cuma ada tudung warna hitam, krim dan dua tiga helai yang lain. Yayat yang cakap aku pakai tudung selekeh okay. Padahal aku comel apa.

Maka,

Aku paling takboleh terima hakikat kalau bf aku dress up kalah perempuan-- mengalahkan aku. I enjoyed the view mamat mamat dengan latest style from Korea and yang vintage tu sumpah hot gila. But for someone yang nak dapat tempat kat hati dan mata aku, tapayahla siap beria sangat. Jeans dengan tshirt bodoh bodoh pon I dah sayang you taw.




Macam dia ni memang hot stuff lah kan. Lepastu terus aku terbayang if kekaseh hati pakai macam ni sedangkan aku cuma pakai jeans tshirt dan flats *yang sememangnya nampak comel*, sempurna kah bila jalan berdua?

4 comments:

zahra. said...

perempuan bertudung selekeh!

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Bluerhhh !

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

kt m'sia xnak pkai tudung cntik2..kt thailand ko nak lak ea...burrrr

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Haha. Kat Thailand jumpa engineer lah Jamal. Kenalah gojes.


:D