Apr 30, 2011

PERISTIWA TIGA TAHUN LAGI

I ada kemahiran yang super untuk predict the future. Tapi skill ini jarang wujud dan hanya datang untuk certain kondisi sahaja. Bayangkan kalau hari hari I boleh nampak masa depan. Homaii.



"Kenapa kita clashed tah dulu?"

"Because we both want it."

"Huh?"

"You just said the word and I thought it was your fault. I always thought like that until I've learn something in these passed years, that I want it too.

"I thought you always love me."

"Yes I did. Tapi kalau awak sayang saya lagi masa tu awak takan tunggu lama untuk pujuk saya balik. Kalau saya pun betul betul sayangkan awak mesti saya menangis meraung raung nak awak. But we both take things for granted. Kita tak pujuk hati sesama sendiri, sebab apa pun saya tak tahu. Mungkin kita dah tak high macam dulu."

__________________________________________

Perbualan ini mungkin terjadi lebih awal, atau mungkin lambat beberapa tahun, atau mungkin tidak akan wujud langsung.


*smile*

No comments: