Mar 25, 2011

WE SING ALONG

Daripada tengah malam semalam membawa ke pagi buta hari ini aku asyik ulang alik ke jamban. Cirit birit punya pasal. Kawan kawan buat conclusion, aku makan betik tengah malam semalam. Hmmm, mungkin kot.

Begitu juga bila ke Queensbay petang tadi. Perut asyik buat hal sampaikan aku nak makan pon terbantut. Sux betul.

But its okay. Nak sedapkan hati punya pasal, maka keluar ayat seperti "Eh okayla tu cirit birit boleh bersihkan perut. Nanti takbuncit dah." Tapi aku tak pergi klinik jugak.

Ouhh dan kekaseh called awal pagi tadi. Perbualan tak macam selalu. Banyak diam. Aku tanya kekaseh kenapa senyap-- Saya tanak kacau awak tengah sakit ;)

Ouhh my.

Dan hari ini adalah ulangtahun kelahiran kawan sebilik saya, Liyana Sulaiman. Happy Birthday girl. God bless. Love you.

No comments: