Oct 12, 2010

SO MUCH I MISS YOU AND I MISS YOU REALLY DO

Miss Geetha suruh kami list down the advantages of having ramai adik beradik. Aku sangatlah blank sebab disuruh menulis secara akademik. Memang kelaut lah point aku. Sebab masa tu dalam otak aku cuma ada;

-- Aja yang teman aku makan kat Sherry tetiap petang even Mak memang dah masak kat rumah. Saja gatal nak habiskan duit dan usha line budak budak KPTM kat situ.
-- Syuhada dan Iman yang sangatlah-bising-nak-mati. Even nak tidur pon gadoh gadoh lagi.
-- Aku, Arif dan Aja suka maki sesama sendiri. Fevret word ever-- Bo.
-- Lepak tengok movie sekali, gadoh berebut makanan, karok dengan Aja, buli Syuhada dengan Iman.
-- Aku dengan Arif selalu kena marah dengan Ayah masa kecik kecik dulu sebab selalu buat Aja nangis. Dah kau lemah sangat kenapa?
-- Berebut tv's remote dengan Syuhada. Dia meraung pon aku buat tataw je. Pedulik laaahh. Aku nak tengok House kott.
-- Dengar Iman yang eksaited cerita pasal macam macam hal dan muka blurr dia yang memang blurr gilababs.


... dan semuanya buat aku senyum sorang sorang dalam kelas tadi. Sikit lagi nak kena halau dengan Miss Geetha. Sikit lagi derr.


2 comments:

zahra. said...

i miss, Miss Geetha's student :)

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

she miss you too <3