Oct 13, 2010

BING !


Hari ini keluar dengan niat untuk membeli charger laptop yang telah membuat perangai buruknya. Time aku  kalut nak submit asaimen segala bagai lah kan dia nak manja manja. Sabarlah sayang. Ini bukan masanya. Sangatlah tak sesuai okay. I wanita bekerjaya. I perlu berkhidmat untuk negara. *Okay, whatever.

Then aku gatal beli kasut. Dua (2) pasang okay. Baju lagi, dua (2) helai jugak. Ni semua sebab Cimud hasut aku. Ceittt. Pelingkup punya kawan. Tu pon bising lagi time aku nak pilih baju.


Aku: Okay tak yang ni?
Cimud: Hang amekla baju warna lain. Aku geli lah tengok hang pakai pink. Tu bukan hang. Buruk.
Aku: Bangang la kan. *Buat muka ketat tapi sempat amek baju tu.


Minggu ni janji tak nak makan berlebihan. Cukup sekadar alas perut. Aku juga berjanji akan buat kerja part time dengan tekun kali ni. Kalau tak, ragut rumput je lah minggu depannya. Hidup ini sadis. Sirius.

No comments: