Oct 30, 2016

Alhamdulillah Ika dah selamat melahirkan baby girl subuh tadi yang aku yakin dia akan namakan Orked Belinda.

As for me, aku pulak yang down tetiba when everything happened so fast. Ika patutnya start cuti second week of November dan bersalin the very next week. Tup tup dia meletup dulu tinggalkan Farah dan Ami. So aku jadi tak keruan memikirkan camana nak survive kat office for the next two months. Macam sedih pon ada.

Petang tadi jugak aku hantar Jack ke terminal Larkin untuk dia balik KL. Taksampai seminit drive air mata dah mencurah-curah. I don't want to blame the hormones but really I want him all the time. Tapi nasib baik jugak dia buat perangai annoying takdela aku rasa sedih nak mampos sangat. But stil... #LDRsucksmax

Balik rumah pon sedih lagi. Tengah solat maghrib pon air mata mencurah lagi. Niatnya nak baca Yasin sambil tunggu Isyak. Sekali terbatuk sikit pastu terkucil. Hmmmm terus pi toilet cuci apa yang patut lepastu update blog. Yaasin lepas Isyak la jawabnya.




No comments: