Aug 10, 2012

SENIORITY

Okay mula-mula aku rasa akak ni sangat boleh go on sebab boleh borak dengan dia macam macam. Kebetulan dia pulak ex-student USM so kira macam ada semangat assabiah sikit kat situ. Dan aku pun pernah berniat nak mintak FB dia sebab aku dah nak tamat internship next week. Yelah kalau nak mintak phone number macamlah aku nak call dia bagai kan. Tapi sekarang aku rasa, baik tayah mintak pape sebab dia macam.... macam.... your stalker kat FB. Everyday nak tahan kau kat pintu untuk borak. Nak pegi ke mesin fotostat mesti lalu table dia dan sah sahlah kena borak dengan dia. Setakat borak kosong aku tak kisah. Ni macam pegawai penyoal siasat pulak dok tanya okay tak aku dengan dak dak department aku. Lepastu konon dok cerita macam gila tekanan dok kat tempat aku ni sebab dak dak kat department aku ni cam baik dengan artis dan aku tak so tak kenalah dengan diri aku. Kak, I'm fine. Totally fine. You know what, am getting better with my boss now. I can even ask her stupid questions and we laugh. I love the new friends that I made here. Though we are not the same head (sekepala) but yeah I can survive. I was made to survive in any kind of situations.

Aku juga ada terfikir, mungkin dia akan mengorak langkah meminta FB aku dan of course lah aku kena bagi. So let's see how. Kalau dalam alam maya pun macam the rashes, aku nak tutup FB. Bye forever kak.

No comments: