Jul 10, 2012

INI ADALAH KES YANG JARANG KITA DENGAR

Aku adalah intern dan lesen kereta aku dah sebulan mati. Ini adalah dua hal yang berbeza tetapi akan saling berkaitan dalam cerita dibawah.

Siang tadi aku kena sound dengan bos sebab terus pegi pc dan salah print press release. Aku kena balik semula ke office untuk settlekan yang tu. Kisahnya, tak ada orang nak drive kan untuk aku balik office. So, aku gagah jugak drive kereta office balik ke office untuk print semula release yang betul. Suzuki ATV wey. Bukan Kancil. Bukan Viva. Mula mula aku neves gilababi but then bila dah atas jalan orang lain bawak kereta lembab dan aku memang terkejar kejar takut failed internship ni, maka aku drive dengan sungguh ganas. Eceh, taklah. Aku cuma drive dengan tak ada perasaan takut eksiden langsung. Dalam otak cuma pikir nak sampai. Oh Nana, semoga kau cepat dapat lesen. Tak perlu aku bertarung nyawa drive kereta office.

No comments: