Jun 6, 2012

DEAR HEARTS,








Tamat sudah segala yang penat lelah itu. Segala yang pahit. Segala yang manis. Aku ambil masa few days nak buat entri ini walaupun tak ada banyak yang aku tulis. Many many thanks to ADWAVE 2012, final-year Communication students of USM dan kepada sesiapa sahaja yang aku pernah menumpang hidup, terima kasih sekali lagi. Fiza, Sue Ann, Aya, Yuit Khey, Munchee yang banyak tolong. Capig, Emi, Hani, Ainul, Feka, Zetty, Min yang banyak menadah telinga mendengar luahan hati. Budi baik anda semua mungkin takdapat aku balas. Aku masih ada satu semester berbaki. Kepada rakan rakan seperjuangan, teruskan hidup sebagai dewasa diluar sana. Kerja baik baik. First gaji, belanja BFF.

And to my dear Muhammad Ikhwan Zulkaflee, congratulations for the Best Editorial award you won. Politik Malaysia memang tak lestari pon. Teruskan belajar dengan cemerlang. Moga semester depan dapat deanlist terus. I heart you

No comments: