Apr 4, 2012

NEVER HEARD OF YOU CALLING ME


Apart of busy nak mampos lari keliling USM macam orang gila dok handle final year project, almost setiap malam jugak aku akan mimpi yang entah apa-apa ni. Mula mula nampak kau. Kemudian lama lama kau hilang. Setiap kali aku bangun tidur otak mesti terfikir nak cerita dengan kau tapi memang takpernah cakap pun. Aku pun takfaham kenapa. Muat pulak kau nak masuk dalam mimpi aku kan. 

But seriously I need a good sleep. Jadual tidur aku dah tunggang langgang. Time yang aku takpernah pernah nak tidur tetibalah aku pengsan. Then pagi esok memang dah malas bangun. Aku takpernah macamni dulu wey. Takpernah wey. Aku adalah seorang pelajar yang berdedikasi dan rajin menyibuk pergi kelas segala bagai walaupun pointer tetap macam haram. Kalut je lebih. Boo.

No comments: