Jan 11, 2012

MINGGU PEPERIKSAAN


Empat paper selamat dikebumikan. Tinggal satu lagi itupun aku rasa lapang dada sangat sangat sangat. Perasaannya sama macam budak paling bising kat aras kau dah mati.

Aku tak suka final exam, sebab rasa dia bitter sour dan geli. Aku taksuka final exam sebab study macam nak gila tapi soalan yang naik cuma dua ketul sahaja. So aku macam dah tak ada mood for the next paper then malas nak menghafal jadah. Tapi masalah yang lebih besar akan wujud bila the very next paper tu pulak, yang juga cuma dua tiga ketul, satu haram pun aku tak dapat jawab. Thank god semester ni berperangai agak kemanusiaan sikit dan rajin belek buku. Rasa megah habes jawab exam hari ni. Bak kata Jack "Okayla tadi. At least tak rasa bodoh sangat macam previous semester." p/s Jack lagi bongok daripada aku so bila dia cakap macam tu automatic aku akan dapat A untuk paper ni.

Mengikut firasat sendiri, so far aku dah kumpul 3A dan 1B. Semester depan confirm ayah bagi kawen.

No comments: