Dec 6, 2011

MARILAH RAJIN RAJINKAN DIRI BERKEBUN BIARPUN AKAN GATAL DAN MERAH SATU BADAN


Ini aku, yang fighting for my life struggle with the mud and thank god I could continue living. Padahal baru dua tapak aku turun dalam petak mangrove tu tapi stuck macam forever. Aku fikir fikir jugak nak gagahkan diri jalan lagi kedepan tanam  pokok bakau dan tumpang glemer dalam surat khabar walaupun satu badan dipalit lumpur atau nak habiskan degree, kumpul duit, kahwin dan pusing dunia. I opted for the second.

Jadinya semalam satu badan aku gatal gatal. Dah merah dan bengkak. Kebetulan Jack demam, badan dah panas macam kena panggang. He's at 39 °C man ! So kedua dua kami melawat klinik lepastu bila nak balik mulalah lawan bertolak siapa nak drive. Disebabkan aku takpakai glasses maka Jack gagahkan diri memandu pulang. Such a good boy auwwww.

No comments: