Jul 11, 2011

JUMP TOGETHER


Okay ini sirius comel.

Ada budak lelaki around 9-10 tahun datang nak print gambar. Cikgu nak katanya. Untuk memudahkan dia cari gambar gambar yang cikgu itu nak, maka saya tolonglah googlekan. Siap paste dalam Word lagi untuk dia print.

Selain comel, dia juga peramah. Tapi saya lupa untuk tanyakan namanya disebabkan terlalu leka berborak. Kami dimeja utama sambil saya menolongnya melakukan kerja sekolah dan Ayah yang mengusiknya sampai blushing.

Sebelum balik dia tanya kalau saya ada FB dan disuruhnya saya untuk add dia. Saya cuma mampu tunjukkan akaun Twitter yang dibanjiri dengan post dari Yayat dan dia berlalu pergi dengan muka kelat sebelum sempat saya ucapkan selamat jalan. Sorrylah awak, saya cuma cari lelaki yang tua dari saya. Cinta kita mungkin tak bertahan kalau hanya melalui laman mukabuku. Awak pon belum cukup matang dan saya berani terjun jambatan kalau awak masih belum baligh. Jangan kecewa okay. We can still be friends kan? *Cubit dua dua pipi awak* Nyuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

2 comments:

zahra. said...

Post i ke?
hahaha :D



Say hi to the not-yet-puberty dude! :p

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Kalau dia datang malam ni bolehlah kirimkan salam.