May 6, 2011

2300

Aku hampir menulis ini di Twitter-- Cepatlah pulang wahai @LiyanaSulaiman perut aku dah bergendang gendut tali kecapi niii.

Tup tup dia dah sampai depan pintu bilik. Dengan senyuman menggoda berserta helmet tersemat segak dikepala. Maka aku pon takjadi post tweet tadi. Nasib baik kau balik cepat. Tapi cepat pon takcepat manalah sangat kan. Aku rasa aku order nasik kandaq dengan dia around 9 tadi but 11 tepat dia sampai bilik which I'm having late dinner. Ouhh well buncitlah aku lepasni. Uhmm.

Esok Liyana Sulaiman dah nak balik tinggalkan aku sorang sorang. Dahla laptop buat hal tanak keluar kaler kaler. Uh oh memang kena ON SEPI lah jawabnya.

*@LiyanaSulaiman takwujud pon. Roommate aku tu pakai nama lain. Nama yang lagi glemer. Siriusli glemer.

2 comments:

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

ape name die weh?

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Lohhh. Twitter kawan sendiri pong mung dop kenal? Berat nanang nihh.