Feb 7, 2011

KROOKS

Sirius semester ni aku penat. Baru nak masuk minggu ketujuh aku dah gelabah semacam. Asaimen makin bertambun. Kaki aku tetap rileks tanak gerak buat macam yang selalu-- pura pura rajin. Lecturer pulak semua dah tukar nama sekarang. Title nak best-- Prof. Malaikat Maut. So dalam list aku sekarang, aku amek kelas dengan semua yang bernama sedemikian-- The Mauts.

Aku rasa terkejar kejar. Nak buat itu ini tak sempat. Rasa semacam bila nak berperasaan puas hati pon. Macam lecturers dok ligan aku kat belakang dengan pisau paling tajam di tangan nak tikam aku bertubi tubi sebab rajin sangat ponteng kelas, taksiap asaimen dan takdengar cakap mak. Dalam otak aku sekarang ni meronta ronta sangat mintak cuti 4 bulan tu cepat sampai. Cuti sampai September derr. Sapa tamaw. Kumpul duit banyak banyak boleh pegi haji. Mak pon dah pesan kat aku, cuti nanti balik rumah. Cari kerja kat town, belajar bawak kereta sendiri and tapayah nak bergantung harap kat Ayah dah. Wehuuuuuu ! Okay thanks Mak :*

No comments: