Feb 19, 2011

RAPAT UMUM

Sekarang musim top students promote diri masing masing untuk pilihanraya MPP minggu depan. Almost everyday akan ada orang ketuk pintu bilik aku bagi flyers. Well, if nak promote tu letak flyers bawah pintu bilik pon boleh macam orang lain selalu buat. Orang akan masuk bilik dan dapat flyers tu. Tapi sebab nak lagi dekat dengan pengundi maka cara tersebut telah dijalankan.

Aku harap kawan kawan yang aku ada sekarang ni takan bertanding untuk majlis perwakilan pelajar. Bukan apa, takut bila nak promote korang nanti, for sure akan jelajah seluruh USM ni. Ketuk pintu bilik ke bilik. Pergi kelas ke kelas. Aku takut terketuk pintu bilik Roobana, Agi dengan Niro je nanti. Kan dah takpasal pasal aku gagap disitu.


"Undilah kawan saya."
Cubit cubit manja dia sikit dan berlari dengan cepat.

6 comments:

EIPUL said...

sini pun sama, isnin depan kena undi depa, adoi pening aku
flyers bersepah sana sini dekat blok, buat sampah je keje mereka ni, aku pun taktau nak undi sape, huhu

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Kan? Sebabtu minggu ni aku malas keluar bilik. Kang hidung berlaga dengan kertas kempen. Shits betol.

Dy said...

Haha petang ni I have this manifesto, but only for Math Club. I feel dizzy, seriouslyyy.

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Math Club. You jadi president ke ape?

iekah said...

poster mamat yg nsem nsem tu letak dalam bilik,

baru rare :D

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Tadak yang hensem. James MacAvoy tetap dihati.