Feb 13, 2011

PELACUR SEPI



Semester ni saja dah berapa ratus aku habiskan duit untuk beli buku dan novel. Semua sebab subjek minor aku. Takpasal pasal berkawan dengan Shakespeare sem ni.

Just so you know, aku ni nak beli buku/ novel pon sekurang-kurangnya setahun sekali sebab nak tunggu habis baca each one. Ada yang certain books tu takbaca habis pon tapi dah gatal beli baru. Tapi semester ni aku dah rajin gila membaca. Sebab novel novel yang di-suggest-kan oleh lecturer memang superb gilababs. Semalam aku baca Memories of My Melancholy Whores. If nak tahu ceritanya macam mana gugel lah sendiri. Aku malas nak bagi review. Tapi sumpah awesome.

Dan pasal nak cari pelacur sepi tu jugaklah aku pusing area Bangi- KL berhari hari dengan B. Limited stock. Plan aku nak beli tiga-- for me, Cimud and Dada. Alih alih kena beli kat 3 tempat berlainan sebab stok buku tu memang dah tak ada. Mine beli kat Kino, Cimud's at Borders and Dada's at MPH. Hebat tak hebat aku habiskan masa berdating dengan B kat bookstore. Ohh terasa diri kami nerd sebentar.

Semalam keluar dengan Liyana Sulaiman dan Jamal Aqilah aku beli lagi dua novel-- Wuthering Heights dengan Jane Eyre. Yang ni aku tatawla bila boleh habiskan tapi yang penting dapat habis baca so boleh beli novel lain lagi. Insyaallah.

No comments: