Jan 16, 2011

TRYING TO BE LOVED

Muka batak gila baru bangun tido dah bantai p makan.

Aku dah macam takut takut nak sedut nafas sekarang ni. Lagi lagi time kuliah Pn. Wang dengan Prof Ramli. Ibaratnya kau mengadap harimau. Sebelah kaki dah dalam mulut harimau tu.

Dan macam disaster jugaklah bila setiap pembukaan untuk minggu baru iaitu Isnin, 9 pagi, dengan muka basi dah disajikan dengan muka Prof Ramli. Walaweyy. Terbaiklah hidup aku semester ni. Aku tak jumpa lagi mana mana kelas yang fun gila macam last sem. Semua lecturer muka ketat. Kuliah yang bosan. Tutorial yang menyeramkan. Readings yang berjuta juta untuk aku habiskan. Aku cuma sempat ponteng satu kelas saja minggu lepas gara gara kelas tu bosan nak mati. Haih.

Uhh, nasib baik Nabilahuda ada tinggalkan harta karun dia kat kami. Tadeklah pilu sangat hidup aku every weekends memandangkan kawan kawan semua balik. Kekaseh aku setiap hujung minggu sekarang ni Jamal Aqilah jelah. Bunch of thanks machikk. Sayang kau lebey lahh.

7 comments:

Kaluih said...

Samalah kita.Kehidupan kampus aku agak membosankan.

Mungkin sebab awal semester kan.

EIPUL said...

aku plak 2 kelas aku lecturer sama, adoi tensen aku nak kena mengadap muka dia berturut2 6jam,

huhu

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Khaliss-- Aku takut sepanjang semester ni aku sakai.



Epul-- Sumpah life kau lagi sadis tapi aku tetap nak gelak guling guling XD

dieyla yusof. said...

hahaha berjuanglah untuk terus hadap muka wang yg bila senyum mcm sarkastik gle.hehehehe.

yang penting "ande" perlu gigih membaca reading untuk dapat A subjek dia.hahaha

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Diela-- Ande pon kene berjueng yee. Ngehehehehe.

NuR aQiLaH mOhD aMiN said...

ngeh3..aku rase cm lekat je nama aku Jamal aqilah kn..

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Sedaplah :)