Jan 25, 2011

DUIT YANG PERLU DIBUANG

Tadi semasa kuliah Teori & Penyelidikan Komunikasi kendalian Puan Wang, saya Fafat dan Dada hampir digoreng kerana kami lambat masuk ke kelas. Alaahhh, lambat 15 minit je. Sebab saya ada 3 kelas berturutan sejak tengah hari tadi dan saya kelaparan. Jadi sejurus tamat kelas Penulisan Promosi saya bergegas ke bistro untuk minum petang. Menu minum petang saya ialah bihun singapore dan ayam kepit. Eh entahlah saya pon tataw apa jadah nama makanan tu saya bantai telan sahaja.

Tetiba masuk dewan kuliah yang dipenuhi almost 100 students;

: Kenapa datang lambat? Kelas start pukul berapa?
: Uhmm, 4.
: Sekarang pukul berapa?
: 4.


Jadi tuan tuan dan puan puan, kat situ dah nampak kesilapan Dada yang paling obvious bila dia jawab 'pukul 4' sedangkan masa tu dah 4.15. Free free kena sembur.

: Next time tengok jam awak betol betol.

5 comments:

EIPUL said...

kelas aku kalo siapa datang kelas lambat kena cakap hello kuat2 kasik satu kelas dengar



sebab tu aku tak berani datang kelas lambat, kemaluan hokay

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Demm. Ni dewan kuliah okay. Haram besar gilaaaa. Nasib baik Puan Wang tak saiko macam lecturer kau. HAHA.

iekah said...

chill lah. aku selalu kata nk p tandas. tapi sebenanq nya nk p makan.
haha :D

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Lecturer aku tu, dah masuk kelas dia jangan harap boleh keluar. Nak p jamban pon dia jerkah dalam tengah tengah ramai orang tu. Memang hang tak p jamban laa.

♥ p a a n i ♥ said...

blogwalking! :)