Nov 26, 2010

TAKE YOUR BOW



Macam mana nak tahu orang tu bermasalah atau tak? Okay, ni blog aku rupanya. So macam mana nak tahu aku marah atau tak? Nak tunggu kena maki dulu baru boleh taw? Nahhh. Aku adalah orang paling tak kuat maki. Sirius.

Ada satu list. Dalam otak aku. List manusia manusia lahanat yang aku benci. Perangai lebih kurang setan, serupa atau lebih dahsyat dari setan. Kebencian aku abstrak. Sebab tu aku lebih kepada buat-tataw-je-dengan-kebencian-aku-kat-orang sebab aku tahu tak kemananya aku dengan perasaan perasaan bodoh nak benci orang lama lama. Kadang kadangnya sebab orang salah hantar makanan atau makanan yang diorder sampai lambat.

Atau baju yang aku nak pakai untuk dating esok sebenarnya dah sebulan takbasuh so mulalah nak hangin dengan semua hal. So aku marah dengan orang yang tanak basuhkan baju aku. Yang sebenarnya takwujud pon. Demm, nak hire bibik lah. Boleh aku goyang kaki. Agak boring boleh gosip dengan bibik. Kalau tak dengar cakap boleh cubit cubit manja. Auwww.


Salah tu buk !

No comments: