Nov 10, 2010

LANG LENG LUI



Hari ini telah setel satu beban terbesar aku. Aku dah amek paper Bahasa Malaysia IV dan aku sangat sangat sangat berharap sampai sangap, yang aku takan repeat paper ni. Amin. Untuk pengetahuan kau, aku study gila gila untuk subjek ni sebab sejarah menyatakan ramai yang mengulang subjek ni. Rekod terhebat yang repeat paper ni kat USM adalah sebanyak 9 kali. Woahh, terer tak terer? Lantak dia lah kan. Janji aku dah setel.

Kaki aku menggigil nak gerak ke KL dahni. Natrah, tunggu I taw. Ouhh, dan B, tunggu I jugak sayangg.

2 comments:

Anonymous said...

hahahaha.

aku bukan da train ang ka?
kompem ang A pasneh :D

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Ya. Terimakasih untuk kelas Bahasa Melayu anda. Aku rasa BM aku dah semakin mantap sekarang. Memang A dalam tangan lah.


*Takot lah bongekk.