Nov 15, 2010

HYE EDWARD. FUCK YOU


Dunia ni kecik gila kan? Macam mana kau pusing pon mesti akan patah balik ke tempat mula mula kau pergi dulu dan hadap balik orang yang sama. Kalau kau pernah ludah muka orang tu dulu, kau kena ludah balik nanti. Kalau orang tu pernah rampas balak kau, no worries lovey, nanti mati lah dua dua manusia takguna tu.

Dan kita juga berlegar dalam kalangan orang yang sama. Kawan yang kita kenal adalah kawan kepada kawan kita dan macam tu lah sebaliknya dan nanti makin bertambah ramailah kawan kita. Then bila aku on FB lately, baru aku perasan, mostly orang yang aku kenal yang majoritinya kawan sekolah dan kolej, or through blog adalah kawan kepada kawan aku jugak. Then mulalah sesi eh-dia-kenal-dengan-minah-or-mamat-ni dan eh-camane-budakbudak-ni-boleh-kenal-tah.

See, aku dah cakap. Dunia ni kecik je bro. Kecik sangat. So takboleh berak dan kencing merata. Bau busuk kau tu nanti satu dunia tahu.

4 comments:

Anonymous said...

yawww.
knp?

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Itu aku dah pesan. Jangan kencing dan berak merata okay. Bukan manusia namanya tu.

zahra. said...

tapi kau suka kentut merata :D

bau kentut merata-rata.

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Kentut is normal sayang. Kentut comel lagilah acceptable :)