Oct 4, 2010

LU LEPAK MANA?

Taksangka aku ni kuat betol. Dalam entri lepas baru cakap nak tidur. Lepas tu boleh pulak keluar jalan jalan lagi.

Aku pergi tengok wayang sebenarnya. Lepas habis wayang ingat nak karok. Survey punya survey ternyatalah aku dan kawan kawan tak mampu. Yang tokey tu pon satu hal. Gila apa paling minimum nak nyanyi 4jam. Sejam sejam tak maen la derr. Orang Penang ni semua kuat kuat. Aku ni saja yang sayang tekak. Boleh mati basah kat situ tahu?

Macam mana nak teruskan kehidupan ni? Aku tak jumpa lagi port karok yang best kat Penang ni.
Ohh, tolonglah (mata kelip kelip)

2 comments:

zahra. said...

ask someone master about Penang.


i think chip had brought me to the Butterworth. we karok there. and the place was so good too :)

IZZAYATI HUSNA AHMAD said...

Sure I will !


Rindulah karok dengan awak !! ;D